Bu internet sitesinde
sizlere daha iyi hizmet sunulabilmesi için
çerezler kullanılmaktadır.
Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için
Kişisel Verilerin Korunması Hakkında
Aydınlatma Metni
’ni inceleyebilirsiniz.
Sıkça Sorulan Sorular - Mobilique

Sıkça Sorulan Sorular

Nasıl üye olabilirim?
Üye olmak için mobilique.com.tr anasayfasında yer alan 'Üye Ol' linkine tıklayınız. Formda sizden istenen bilgileri lütfen eksiksiz doldurunuz. 'Üye Ol' butonuna bastığınızda üyeliğiniz aktif hale gelecektir.

Kişisel bilgilerim ve kredi kartı bilgilerim başkaları tarafından görülebilir mi?
 Kişisel bilgileriniz, mobilique.com.tr tarafından size daha iyi hizmet sunmak amacıyla veri tabanımızda gizlenmektedir.  Alışveriş işleminiz sırasında doldurduğunuz formlar ve ödemeyle ilgili ilettiğiniz detaylar, bilgiler (kredi kartı vb.) SSL teknolojisi ile şifrelenip, mobilique.com.tr sistemleri tarafından otomatik olarak anlaşmalı bankalara iletilir ve provizyon alınır. Mobilique yetkilileri dahil kredi kartı bilgilerinize sizden ve bankanızdan başka kimse erişemez. Kredi kartınızda yer alan kişisel bilgileriniz bilgisayarınızdan mobilique.com.tr  sitesine gönderilirken SSL güvenlik sistemi yardımıyla %100 güvenlik altına alınır.

Faturalama işlemi nasıl gerçekleşmektedir?
 Fatura işlemi yasal olarak ürün kargoya verildikten sonraki 3 iş günü içerisinde e-mail adresinize gönderilmektedir.

Fiyatlara KDV dahil mi?
 
Tüm ürünlerimize KDV dahildir. Sitemizde yer alan ürün fiyatlarımız TL cinsinden belirtilmiştir.

Siparişim ne kadar sürede ulaşmaktadır?
 
Ürünlerimizin stoklarını düzenli olarak güncellemekteyiz. Ancak yoğunluktan kaynaklı stoğu olmayan ürünler 5 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir.

Teslimat ücreti ne kadardır?
 Mağazamızdan satın aldığınız ürünler anlaşmalı olduğumuz kargo firması (ARAS Kargo) tarafından Mobilique garantisiyle elinize ulaştırılacaktır. Ürünlerimizin teslimatı için kargo ücreti talep edilmemektedir ve bu ücret firmamız tarafından karşılanmaktadır.

Siparişim kargodan eksik/hasarlı çıkarsa ne yapmalıyım?
 Sipariş ettiğiniz ürünleri teslimat sırasında irsaliyesi ile karşılaştırarak kontrol ediniz. Eksik veya hasarlı ürün ile karşılaştığınızda ilgili numaramızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz. Ürünün eksik ya da hasarlı olduğu hallerde kargo ücreti tarafımıza ait olacaktır.

Almış olduğum ürünün montajı kime ait ? 
 Ürünlerimiz özel kargo paketinde demonte olarak teslim edilir. Kurulumu müşteriye aittir. Paketlerde kolay ve anlaşılır kurulum şeması, tüm vida ve aksesuarların montaj şeması ile uyumlu malzeme torbası bulunmaktadır. Montaj sırasında karşılaştığınız herhangi bir sorunda sitemizden ‘ürün kurulum şemaları’  bölümünden yardım alabilirsiniz.

Yurtiçi her yere gönderebiliyor musunuz?
 
Türkiye’nin her yerine gönderim yapmaktayız.

Ürünlerin ölçülerinde değişiklik yapabiliyor muyuz?
 Ürünlerimizin ölçüleri standarttır değişiklik yapılamamaktadır.

Hangi ürün gruplarında üretim yapıyorsunuz?
 Hazır Mutfak,  Tekli ve farklı ölçülerde mutfak modülleri, Çok amaçlı mutfak ve kiler dolapları, Gardrop, TV Ünitesi, Çalışma alanları,  Şifonyer ve komidin gruplarında üretim yapmaktayız.