Bu internet sitesinde sizlere daha iyi hizmet sunulabilmesi için çerezler kullanılmaktadır.
Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için KiÅŸisel Verilerin Korunması Hakkında Aydınlatma Metni’ni inceleyebilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular - Mobilique

Sıkça Sorulan Sorular

Nasıl üye olabilirim?
Üye olmak için mobilique.com.tr anasayfasında yer alan 'Üye Ol' linkine tıklayınız. Formda sizden istenen bilgileri lütfen eksiksiz doldurunuz. 'Üye Ol' butonuna bastığınızda üyeliğiniz aktif hale gelecektir.

Kişisel bilgilerim ve kredi kartı bilgilerim başkaları tarafından görülebilir mi?
 KiÅŸisel bilgileriniz, mobilique.com.tr tarafından size daha iyi hizmet sunmak amacıyla veri tabanımızda gizlenmektedir.  AlışveriÅŸ iÅŸleminiz sırasında doldurduÄŸunuz formlar ve ödemeyle ilgili ilettiÄŸiniz detaylar, bilgiler (kredi kartı vb.) SSL teknolojisi ile ÅŸifrelenip, mobilique.com.tr sistemleri tarafından otomatik olarak anlaÅŸmalı bankalara iletilir ve provizyon alınır. Mobilique yetkilileri dahil kredi kartı bilgilerinize sizden ve bankanızdan baÅŸka kimse eriÅŸemez. Kredi kartınızda yer alan kiÅŸisel bilgileriniz bilgisayarınızdan mobilique.com.tr  sitesine gönderilirken SSL güvenlik sistemi yardımıyla %100 güvenlik altına alınır.

Faturalama işlemi nasıl gerçekleşmektedir?
 Fatura iÅŸlemi yasal olarak ürün kargoya verildikten sonraki 3 iÅŸ günü içerisinde e-mail adresinize gönderilmektedir.

Fiyatlara KDV dahil mi?
 
Tüm ürünlerimize KDV dahildir. Sitemizde yer alan ürün fiyatlarımız TL cinsinden belirtilmiştir.

Siparişim ne kadar sürede ulaşmaktadır?
 
Ürünlerimizin stoklarını düzenli olarak güncellemekteyiz. Ancak yoğunluktan kaynaklı stoğu olmayan ürünler 5 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir.

Teslimat ücreti ne kadardır?
 MaÄŸazamızdan satın aldığınız ürünler anlaÅŸmalı olduÄŸumuz kargo firması (ARAS Kargo) tarafından Mobilique garantisiyle elinize ulaÅŸtırılacaktır. Ãœrünlerimizin teslimatı için kargo ücreti talep edilmemektedir ve bu ücret firmamız tarafından karşılanmaktadır.

Siparişim kargodan eksik/hasarlı çıkarsa ne yapmalıyım?
 SipariÅŸ ettiÄŸiniz ürünleri teslimat sırasında irsaliyesi ile karşılaÅŸtırarak kontrol ediniz. Eksik veya hasarlı ürün ile karşılaÅŸtığınızda ilgili numaramızdan bizimle iletiÅŸime geçebilirsiniz. Ãœrünün eksik ya da hasarlı olduÄŸu hallerde kargo ücreti tarafımıza ait olacaktır.

Almış olduÄŸum ürünün montajı kime ait ? 
 Ãœrünlerimiz özel kargo paketinde demonte olarak teslim edilir. Kurulumu müşteriye aittir. Paketlerde kolay ve anlaşılır kurulum ÅŸeması, tüm vida ve aksesuarların montaj ÅŸeması ile uyumlu malzeme torbası bulunmaktadır. Montaj sırasında karşılaÅŸtığınız herhangi bir sorunda sitemizden ‘ürün kurulum ÅŸemaları’  bölümünden yardım alabilirsiniz.

Yurtiçi her yere gönderebiliyor musunuz?
 
Türkiye’nin her yerine gönderim yapmaktayız.

Ürünlerin ölçülerinde değişiklik yapabiliyor muyuz?
 Ãœrünlerimizin ölçüleri standarttır deÄŸiÅŸiklik yapılamamaktadır.

Hangi ürün gruplarında üretim yapıyorsunuz?
 Hazır Mutfak,  Tekli ve farklı ölçülerde mutfak modülleri, Çok amaçlı mutfak ve kiler dolapları, Gardrop, TV Ãœnitesi, Çalışma alanları,  Åžifonyer ve komidin gruplarında üretim yapmaktayız.